Bezorging aan huis

Bestelt en betaalt u voor 18:00 uur via onze site, dan plannen wij uw bezorging voor de volgende dag in of geven het dezelfde dag nog mee aan PostNL, echter op zondag bezorgen wij in de regel niet. Indien wij onverhoopt moeten uitwijken naar een andere dag, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is nu met de uitbraak van het Coronavirus onder moeilijke omstandigheden toch ook belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven we op verantwoorde wijze bezorgen en veelal in samenwerking met PostNL. Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM. Wij blijven de situatie op de voet volgen en nemen maatregelen als dat noodzakelijk is. We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Onze bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Bezorgen

Bezorgingen via een externe partij zijn niet via deze site te volgen. Voor goederen lichter dan 28 kilo maken wij gebruik van PostNL en voor grote (verpakking groter dan 175x78x58 cm) en zware producten hebben wij een samenwerking met Electronic Logistics (EL) en verhuisbedrijf Vlot. Kleinere producten zoals scheerapparaten, notebooks, DAB+ radio's, keukenmachines e.d. worden veelal ook door PostNL bij u thuis aangeboden of zijn af te halen bij een van de PostNL-afhaalcentra bij u in de buurt als u op het moment van aanbieden niet thuis was. In 95% van alle verzendingen gaat het goed, maar in bepaalde situaties wordt er door PostNL niet op maandag afgeleverd en bij grote producten (wasmachines, koelkasten e.d.) maken wij vooraf een afspraak zodat wij er zeker van zijn dat u thuis bent.
De kosten van bezorgen zijn bij ons per product bepaald.

Wanneer kan ik de Correct Bezorgmedewerker verwachten?

Heeft u iets bij ons gekocht en onze eigen Correct Bezorgmedewerkers komen het bij u afleveren dan is het mogelijk om te kijken wanneer hij ongeveer bij u aanbelt. Vanaf een half uur na winkelsluiting kunt u voor de volgende dag zien op welk dagdeel het bezoek is gepland. Indien uw bezorging met een externe partij vervoerd wordt (buiten ons bezorgrayon), dan is dit via het PostNL-systeem te volgen en hierover ontvangt u elektronisch bericht. correct_bezorgbus.png Kijk altijd direct bij aflevering van de goederen na en controleer of de goederen onbeschadigd bij u afgeleverd zijn. Meld fouten direct aan de bezorger. Achteraf valt niet meer te controleren wanneer een beschadiging ontstaan is en is Correct niet aansprakelijk te stellen voor transportschade of manco's. Zie hiervoor ook onze leveringsvoorwaarden en retourrecht.